English  Nederlands 

Werken bij de TTL group

De TTL group is een dynamische organisatie. Wij staan open voor diverse technieken, nieuwe ideeën en stimuleren de persoonlijke ontwikkeling van onze medewerkers. De collegiale werksfeer en een planmatige aanpak maakt van de TTL group een aantrekkelijke werkgever.

De TTL group bestaat uit drie bedrijven: Telmastaal, Telmastainless en Nimadi. Elk met een eigen specialisatie die elkaar perfect aanvullen. We leveren een totaalconcept in hoogwaardige materialen als Edelstaal en Non-ferro metalen in halffabricaat en compleet bewerkte delen voor nagenoeg elke denkbare industrie. Vakkundig en inhoudelijk adviseren is ons sterke punt. Daar ligt een goed gefundeerde kennis en jarenlange ervaring aan ten grondslag.

TTL group is totaalleverancier van hoogwaardige metalen. Bedrijven in tal van branches doen dagelijks een beroep op onze kennis, kunde, ervaring en meer dan complete assortiment. Of het nu gaat om topkwaliteit gereedschapsstaal, Hovadur legeringen (hoogwaardig koper), bouw- en constructiestaal, hoogwaardig roestvast staal, hitte vaste kwaliteiten, titaan en nikkelbasis legeringen in ruwe, voorbewerkte of bewerkte delen. Vanzelfsprekend leveren wij tevens poeders voor additive manufacturing (3D printing). De bedrijven binnen de TTL group staan voor onberispelijke kwaliteit, snelheid en leverbetrouwbaarheid.

Vacatures

MEDEWERKER VERKOOPADMINISTRATIE

Full- of part time (minimaal 32 uur)

  • Standsplaats ’s-Heerenberg
  • Per direct

Ter versterking van onze verkoopadministratie zijn we op zoek naar een collega die van aanpakken weet en zich thuis voelt in een bedrijf waar geen dag hetzelfde is.

Dit ga je doen

Als medewerker op de verkoopadministratie heb je een veelzijdige baan. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • het invoeren van inkoop- en verkooporders,
  • het nabellen van offertes,
  • het controleren en verzenden van materiaalcertificaten,
  • acties uit bezoekrapportages halen en deze opvolgen,
  • het maken van de bezoekplanning voor de buitendienst en het opvolgen hiervan en
  • het verzorgen van de facturatie.

Daarnaast ben je eerste aanspreekpunt voor telefoon en mail.

Functie-eisen

Je hebt een opleiding op MBO(+)-niveau en beschikt over de nodige ervaring. Belangrijk vinden we dat je een aanpakker bent en past in ons team waar collegialiteit en openheid de toon zetten. Je commerciële en administratieve vaardigheden zijn gewoon goed en je hebt affiniteit met techniek en staal. Programma’s als Excel en Outlook zijn vertrouwd voor je. De Duitse en Engelse taal ben je machtig in woord en geschrift.

TTL group bied je

Een interessante, afwisselende baan binnen een moderne en groeiende organisatie. Het betreft in eerste instantie een tijdelijk contract. De functie kan zowel fulltime of parttime (minimaal 32 uur) worden ingevuld. We bieden je een salaris passend bij de functie met goede secundaire voorwaarden.

Meer weten of solliciteren?

Diana te Loo vertelt je graag meer over de functie van medewerker verkoopadministratie. Zij is bereikbaar via het nummer 0314 – 376 102 of mailadres dianateloo@ttlgroup.nl. Je sollicitatie bestaande uit een motivatie en CV, en kun je tot 12-05-2017 richten per mail aan Wendy van Ree, wendyvanree@ttlgroup.nl.

Stage en afstuderen
Wij bieden diverse mogelijkheden voor stage of afstuderen. Dit kan op de volgende afdelingen: administratie, verkoop, marketing en logistiek.

Wil jij in aanmerking komen voor een stageplaats stuur dan je NAW gegevens en CV aangevuld met informatie over de opleiding die je volgt en de stage/afstudeeropdracht naar: secretariaat@ttlgroup.nl. Vergeet niet de periode te vermelden.

Wanneer we voldoende ruimte en tijd hebben voor de juiste begeleiding, ben je van harte welkom!